Orde van de Dag - LAZARUS, NUT en gasten [NIEUWE DATUM]

Deel dit

COVID-19: Omwille van onze gezondheid en die van jou, wordt Orde van de Dag op dinsdag 28 april geannuleerd. De voorstelling wordt verplaatst naar dinsdag 10 november 2020 om 20u15. Mensen met tickets werden via mail gecontacteerd. Heb je geen mailtje gekregen? Laat het ons dan weten via onthaal@arsenaallazarus.be

---

In september 2016 lanceerde ARSENAAL/LAZARUS Orde van de Dag exclusief in Vlaanderen. Een satirische actualiteitenshow, op één dag gemaakt. Het succesvolle format ontsproot in 2011 aan het brein van enkele maatschappijkritische Utrechtse theatermakers die ook vol overgave bijdroegen aan de edities in Mechelen. 

Ter plekke geschreven teksten en muziek, soms nog tijdens de voorstelling zelf, gespeeld met het blad in de hand, dat is zowat de essentie van dit zenuwslopende theateravontuur. Een poging om orde te brengen in het nieuws van de dag mét de garantie op volslagen wanorde, maar steeds ook, onverhoopt, de magie van het moment. 

Schrijvers, spelers en muzikanten creëren een avond ter plekke. Je ziet hen zwoegen, zweten, uit hun rol vallen en er weer in duiken. Jouw aanmoedigingen en ideeën zijn welkom.

Speeldata

ARSENAAL/LAZARUS MECHELEN
Koop tickets

Reeds gespeelde voorstellingen

ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
ARSENAAL/LAZARUS Mechelen
TAZ#19 Oostende (DE HOOP VAN DE DAG)
ARSENAAL/LAZARUS MECHELEN
ARSENAAL/LAZARUS MECHELEN

Acteurs

Koen De Graeve
Pieter Genard
Günther Lesage
Ryszard Turbiasz
Joris Van den Brande
Charlotte Vandermeersch

Credits

met LAZARUS, gastschrijvers, gastspelers en gastmuzikanten

scènefoto's Raymond Mallentjer

Tekstuitgave De Russen

Ter gelegenheid van de elfde verjaardag bundelt LAZARUS de teksten van Oblomow, Idioot en Karamazow in één exclusief tekstboek. Te koop bij ARSENAAL/LAZARUS. 

communicatie en grafisch ontwerp door communicatiebureau Lavagraphics